воскресенье, 5 июня 2016 г.

Ուսումնական հանգիստ Թբիլիսիում


Երբ մենք հասանք Թբիլիսի անձրև էր գալիս: Առաջին անգամ դա ինձ դուր եկավ, արդեն մութը ընկել էր, բոլորս հոքնել էինք և պառկեցինք քնելու: Առավոտյան դուրս եկանք հյուրատնից և շարժվեցինք կայանալիք մրցույթին և շուտով սկսվեց մրցույթը մենք կանգնած  էինք Ազգային գրադարանի բակում և սպասում էինք թե մեր պատրաստած ֆիլմը երբ են դիտելու: Նրանք դիտեցին և նրանց հավանությանը առժանացավ այդ Ֆիլմը: Մենք պետք է վերադառնաինք պատվոգրերով, դա ինձ շատ ուրախացրեց: Հաջորդ առավոտ վերկացանք քնից, նախաճաշեցինք և գնացիք տեսնենք Թբիլիսիի տեսառժան վայրերը: Թբիլիսին գեղեցիկ էր հատկապես երեկոյան: Այդ քաղաքը ինձ շատ դուր եկավ հատկապես իր հնավոճ վայրերով, մի խոսքով ինձ համար Թբիլիսիում անցավ հոյակապ, համոզվելու համար կարող եք դիտել իմ պատրաստած նկարները:


Комментариев нет:

Отправить комментарий